نقد فیلم مغزهای کوچک زنگ زده (منتشر شده در روزنامه آرمان و سایت زومجی)

مغزهای کوچک زنگ زده

نقدی نوشتم بر فیلم مغزهای کوچک زنگ زده آخرین ساخته هومن سیدی؛ یکی در روزنامه آرمان که مورخ 1397/7/22 منتشر شده است و از طریق این لینک یا ادامه مطلب می‌توانید آن را مطالعه کنید و دیگری نقد کمی مفصل‌تر است که در سایت زومجی منتشر شده است.

ادامه مطلب ...

مقاله‌ی «مفهوم ارزش سختی در بازی‌های ویدئویی» ؛ منتشر شده در سایت زومجی

مفهوم ارزش سختی در بازی‌های ویدئویی

اولین مقاله‌ی نظری بنده در سایت زومجی تحت عنوان «مفهوم ارزش سختی در بازی‌های ویدئویی» منتشر شد. برای مطالعه مقاله می‌توانید از این لینک وارد صفحه مقاله در سایت شوید.

سعی دارم فعلا در سایت زومجی بیش از هر چیزی روی مقالات نظری  کار کنم و تا جایی که امکان داشته باشد، مباحثِ جامانده یا کمتر صحبت شده در حوزه بازی‌های ویدئویی را کمی بیشتر باز کنم. در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای نوشتن نقدِ بازی یا ضدنقد در زومجی ندارم و آینده را هم نمی‌شود پیشبینی کرد اما به هر روی تا جایی که چهارچوب‌ها به من اجازه دهد، روی مقالات جدید با موضوعات بکر و در خور مخاطب کار خواهم کرد. شما نیز اگر پیشنهادی دارید یا موضوعی به ذهنتان می‌رسد که جای نوشتن دارد، حتما با من در میان بگذارید.