تبر لوایتان روی میز آنالیز؛ سلاح جدید خدای جنگ چگونه کا رمیکند؟
طراحی یک سلاح در بازیهای ویدئویی اگر با رویکرد سادهانگارانهای پیگیری
شود، مواردی را نتیجه میدهد که خیلی زود از یاد بازیکن میرود اما به کار بردن دقت، ظرافت و حتی وسواس فراوان
برای طراحی بینقص یک سلاح، میتواند تا مرز فریمبندی حرکت آن یا واکنش
بدنی شخصیت درون بازی نیز پیش رود. همین باعث میشود تا با خواندن نام تبر
لوایتان تمام مولفههای گیمپلی و زیباییشناسی آن در ذهن شما بازسازی شود،
دستاوردی مهم و قابل ستایش که همیشه محقق نمیشود. اگرچه به عقیده من تبر
لوایتان بهترین سلاح تاریخ ویدئوگیم نیست اما قطعا یکی از بهترینهای چند
سال اخیر است و چنین میشود که یک تبر ساده از مرز قطع کردن تنهی یک درخت
در پرده اول بازی عبور کرده و به چیزی فراتر از آن بدل میشود ...
برای مطالعه کامل این مقاله در سایت زومجی، روی
این لینک کلیک کنید