نقد چیست و چه نیست؟

نقد چیست و چه نیست؟

آنچه از ذات نقد چه در لغت و چه در کارکرد می‌آید، آن چیزهایی نیست که این روزها می‌بینیم و می‌شنویم و این سبب شده تا نقد، واژه‌ای شود دستمالی‌شده که در هرناکجا و به شکلی نابه‌جا استفاده شود. از همین روی امید است که مطلب پیش رو، این تصویر نادقیق و حتی ناعادلانه را شکسته و به معنای دقیق، درست و کاربردی نقد برسد.

ادامه این مطلب را از اینجا در ویرگول بخوانید

نظرات 2 + ارسال نظر
علی ذوالفقاری دوشنبه 18 بهمن 1400 ساعت 04:19

سلام جناب گروسیان ببخشید سئوالاتی دارم یک اینکه چرا دیگه فعالیت نمیکنید و دلیلش چیه اگه مشغله ایی دارید خوشحال میشم شرح بدید البته نمیخوام گستاخی یا فضولی بکنم بنده مرید شما هستم و از بابت مطالب و مقاله های شما ذهنیت علم گرایی بدست آوردم دوم اگر امکانش هست منابعی که در حوزه ویدیو گیم رو مطالعه کردید معرفی کنید خیلی ممنون سوم رشته اتون چیه چهارم حوزه کاری تون چیه پنجم اگر از لحاظ مالی حمایت بشید و اسپانسر داشته باشید به صورت جدی کار نقد مدیوم گیم رو ادامه میدید تشکر اگر وقت کنید و نوشته من رو بخونید و صد هزار تشکر اگر جواب سئوالات من رو هم بدهید و البته قصد دخالت و فوضولی ندارم و اگر باعث ناراحتی شما میشود معذور هستم

سلام.
به دلیل مشغله‌های زیاد و مشکلات روزافزون، قادر به فعالیت به صورت مستقل نیستم و اگر هم باشه، جسته و گریخته خواهد بود
در رابطه با منابع، کوتاه‌ترین توصیه من این هست که عبارت Game Studies رو سرچ کنید.

Aromatic Man جمعه 16 مهر 1400 ساعت 19:49

ببخشید جناب گروسیان دیگه فعالیتی نمی کنید؟

غیر از یوتوب جای رسمی نیستم. ضمن اینکه این ماه‌ها به لحاظ زمانی وقت نمی‌کنم به خیلی از کارها از جمله همون یوتوب هم برسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد