نقد فیلم «همه می‌دانند» آخرین ساخته اصغر فرهادی (منتشر شده در روزنامه آرمان)

نقدی نوشتم بسیار مختصر و فشرده بر فیلم «همه می‌دانند» آخرین ساخته اصفر فرهادی با عنوان «مسئله هراس» که در تاریخ 1397/9/15 در روزنامه آرمان به چاپ رسیده است. این نقد را می‌توانید از طریق این لینک در سایت اصلی آرمان یا در ادامه مطلب مطالعه کنید.

ادامه مطلب ...

آنالیز و بررسی پج Dota 2 و به روز رسانی آن

سلام

متاسفانه طبق قوانین سایت زومجی امکان بالا آمدن یک مطلب حتی پس از به روز رسانی محتوا وجود ندارد. بنابراین از این پس سعی خواهم کرد تا مطالب مرتبط با دوتا را دیرتر اما یکباره و به صورت کامل و یا به صورت بخش بخش بنویسم. در حال حاضر بخش تغییرات کلی، آیتم‌ها و نقشه در آخرین به روز رسانی از مطلب «تحلیل و بررسی پچ 7.20 بازی Dota 2» در زومجی موجود است اما از آنجایی که بخش هیروها همیشه پرطرفدارتر بوده و حسابش از سایر بخش‌ها جداست، سعی می‌کنم تا مقاله‌ای جداگانه را به آن اختصاص دهم.

در حال حاضر زومجی طبق نظر بنده مقالات آنالیز پچ دوتا را به تازگی به سایت اضافه کرده است و از آنجایی که هنوز در ابتدای این راه هستیم، قطعا کاستی‌هایی وجود دارد. تمام تلاشم این است که مطالب تا حد امکان از نظر کیفی مورد قبول کاربر باشد. شما نیز اگر انتقادی دارید، می‌توانید در همین پست یا مقاله موجود در زومجی، آنها را بیان کنید.

ارادت

لینک «تحلیل و بررسی پچ 7.20 بازی Dota 2» در سایت زومجی