آغاز فعالیت در سایت GameOn

سلام

ابدا از قطع همکاری با سایت دنیای بازی راضی نیستم، مجموعه‌ای که همچنان به نظرم مهمترین رسانه حوزه گیم در ایران محسوب می‌شود، اگر چه امروزش به اندازه دیروزهایش پر رمق نیست و رفتارِ قهرآمیزش با مخاطب - و بعضا نویسندگانش - سب شده تا اکنون به زور و زحمت سروپا بیاستد. به هر روی راه با همه افت و خیزهایش باید ادامه پیدا کند، که می‌کند.

در حال حاضر با مجموعه گیمان همکاری می‌کنم و انشاالله ادامه خواهم داد، سایتی که در زمینه ویدئوگیم و سینما فعالیت می‌کند و من فعلا با تمرکز در بخش سینما مشغول به کار هستم. مطالب من در سایت گیمان را می‌توانید از طریق لینک تصویری موجود در سربرگ یا از طریق لینکهای زیر دنبال کنید.


مطالب تازه انتشار یافته در سایت گیمان:

نقد فیلم ملی و راه‌های نرفته‌اش: لینک

تحلیل و موشکافی به‌روزرسان نسخه ۷٫۰۷ بازی Dota2؛ قسمت اول: لینک  قسمت دوم: لینک

نقد فیلم خانه دختر: لینک

نظرات 2 + ارسال نظر
Viper سه‌شنبه 21 آذر 1396 ساعت 01:23

نقد شما رو خوندم تو گیمان.
عجیبه همچنان مصر هستی از اون کتاب های مسخره کپی کنی بیاری روی فایل ورد! شما اورجینال نویس نیستی عزیز من! ۴ تا کتاب خوندی فکر کردی بقیه نمیفهمن؟ دست از این کارهات بردار. حداقل نذار با مستندات زیر کامنت فیلم ملی و راه‌های نرفته‌اش کامل همه چیز رو بگیم. امیدوارم تو نقدهای بعدی اصلاح شی برادر!

شما مستند حرف بزنید، انتقاد کنید یا حتی تخطئه.
پاسخی داشته باشم میدهم.

سینا حسینی شنبه 11 آذر 1396 ساعت 17:38

سلام بر استاد
به نظر من روی مقالات گیمی هم کار کنید
چون من خودم به شخصه از مطالب دی بازی و البته گیم شات تون خیلی لذت بردم
با تشکر

سلام و ممنون
انشاالله که اینطور خواهد شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد